This site is available in your language and country. Change the language to English and the country to United States.
Klik hier om dit bericht te verbergen.

Auteur: 185866

163 keer bekeken | Publiek

Niet geverifieerd

Routebeschrijving

De wandelroute is 13,6 km lang en begint bij hotel De Koekoekshof in Elp. Ga RA en meteen LA de Zwiggelterweg in. Even voorbij het bord 'Tot ziens'/'Welkom in Elp' RA een onverhard pad in dat schuin naar rechts loopt. Passeer het hek met wildrooster naar het Elper Westerveld. Het pad loopt rechtdoor en komt via een hek en wildrooster op de verharde Westerbroeken. Hier RA en deze weg rechtdoor blijven volgen (twee zijwegen naar rechts negeren) tot een zijpad van links naar het Holmers- Halkenbroek. Hier LA en bij het eerste brede bospad RA. Aan het einde van het pad is een T-splitsing waar u RA gaat. Negeer de afslag naar links waarna het pad een bocht naar links maakt. Bij een driesprong van paden het linker pad nemen. Bij de heide RA langs de heide. Op de T-splitsing RA en bij de verharde weg nogmaals RA. Vlak na de uitkijktoren het onverharde pad RA. Bij het fietspad LA en bij de bosrand het eerste zandpad RA. Loop langs de bosrand tot het eind en neem daar het pad LA vlak langs het weiland. Het pad links aanhouden en op de T-splitsing voor het vennetje LA. Dan het eerste pad (kruising) RA. Negeer pad van links bij steennr. 14 en ga rechtdoor op de kruising. Bij driesprong het rechter pad nemen langs de bosrand. Negeer het pad van links. Ongeveer 100 m voor de drukke weg RA het bospad in en op het asfaltweggetje LA. Steek vervolgens de drukke weg over en vervolg het paadje aan de overzijde. Negeer pad van links en volg de rand van het land. Bij T-splitsing RA. Dit pad kruist tweemaal een asfaltweggetje en komt uit op een T-splitsing met asfaltweggetje. Ga hier LA en dan het eerste pad RA. Eerste afslag meteen na stuw RA. Het pad kruist een asfaltweggetje en komt uit bij de drukke weg. Steek deze over en vervolg door de Westerborkerstraat. Terug bij het begin.