Persbericht: RouteYou en Wielerbond Vlaanderen slaan de handen in elkaar

9 maart 2016, 00:00

Auteur: RouteYou

Publiek

RouteYou en Wielerbond Vlaanderen slaan de handen in elkaar en zijn vanaf nu partners in een samenwerking die de leden van Wielerbond Vlaanderen (individuen en wielerclubs) verwent.

De start van de samenwerking werd al gegeven op 23/02/2016: een speciale RouteYou training met gratis deelname voor leden van Wielerbond Vlaanderen.

Intussen hebben leden van Wielerbond Vlaanderen een reductie op de aankoop van de RouteYou Racefietskaart, dé 'must have' voor elke racefietser. Wielerclubs die lid zijn van Wielerbond Vlaanderen genieten op www.routeyou.com - hét outdoor platform voor recreatieve routes - ook van een reductie op een MyRouteYou Premium account.

Marc Van der Schueren, CEO van Wielerbond Vlaanderen, vertelt: "www.routeyou.com is een fantastisch platform voor recreatieve routes, dus ook voor racefietsroutes. Bovendien kan je er met een gratis account (MyRouteYou Free) aan de slag. Er zijn ook betalende accounts zoals de MyRouteYou Premium waarmee je meer mogelijkheden hebt en die gericht zijn op (wieler)organisaties, (wieler)evenementen, en (wieler)clubs die zich graag wat in de kijker zetten en extra dingen willen doen. Ik ben zelf al jaren een RouteYou-gebruiker en volgde een RouteYou training. Zo is de bal aan het rollen gegaan. Onze huidige samenwerking is leuk en komt ten goede aan al onze leden. Zowel Wielerbond Vlaanderen als RouteYou hebben kantoren in Gent, dat maakt de samenwerkig des te gemakkelijker. Het RouteYou Team zit trouwens niet stil: ze luisteren naar onze noden en zoeken steeds naar goede oplossingen. Onze samenwerking kan dus alleen maar groeien."

Pascal Brackman van RouteYou en Marc Van der Schueren van Wielerbond Vlaanderen

Gerelateerd nieuws