185866

Echten

NL | | 17.1 km

This site is available in your language and country. Change the language to English and the country to United States.
Klik hier om dit bericht te verbergen.

Auteur: 185866

71 keer bekeken | Publiek

Niet geverifieerd

Routebeschrijving

De start van deze wandeltocht is op de parkeerplaats met picknicktafels. Deze parkeerplaats ligt aan een onverharde bosweg, die uitkomt op de Gijsselterweg met de afslag naar de Echtensedijk. Op de parkeerplaats RA naar het pad met de slagboom en het SBB bordje maet het opschrift Ruinen. Aan het begin van een rij beuken gaat u RA over een pad langs de rand van het heideveld. Het pad buigt naar links en bij een houten hek gaat u RA naar de bocht van een breed pad. Hier gaat u RD. Bij de eerste afslag LA Hier staat ook een boerderijtje aan de linkerhand. U volgt het brede pad dat naar rechts buigt tot u bij een driesprong komt. Hier gaat u LA en vervolgt langs een slagboom en een bruin bordje van SBB : Ruinen. U kruist een fietspaadje en gaat RD. Bij de volgende afslag RA. U kruist tweemaal een fietspad en gaat RA op een kruising met een breed pad. Aan het eind gaat u LA en gaat het pad langs de bosrand in. Bij de slagboom en de boerderij gaat u RD en volgt de klinkerweg tot de asfaltweg. Hier gaat u RA en meteen LA een breed pad in langs de boerderij. Het pad wordt verderop geflankeerd door eikenbomen. U volgt RD via een bruin bordje van SBB : Ruinen. Bij de volgende afslag LA met aan de rechterhand een heideveld.

Op de kruising RA. De volgende kruising LA en dan RD op de volgende kruising. U steekt een fietspad over en gaat RA op de volgende kruising. U gaat LA vlak voor het tweede bankje LA een smal paadje in. U volgt de oranje markering. U steekt een slootje over en gaat LA langs het slootje. U komt uit op een breder pad en gaat RA. Meteen daarna gaat u op de kruising LA. Op de volgende kruising gaat u RA : beukenlaan. Aan de bosrand gaat u LA. U gaat RD bij een driesprong en nogmaals bij een driesprong RD. U komt uit bij een geasfalteerd fietspad en gaat LA. Volg het fietspad tot de bocht naar rechts. U gaat daar LA door een metalen hekje met het opschrift “begrazingsgebied’. U gaat direct RA langs de scheiding. Vóór het volgende hekje LA. Op de kruising met de bankjes RD. Op het volgende pad RA. U gaat RD het metalen hekje en het daaropvolgende bospad. Op de driesprong RA in de richting van de spoorlijn. U kruist nogmaals een fietspad en dan de spoorlijn. Daarna LA op de eerste kruising van wegen. In het dorp gaat u op de driesprong LA. Op de kruising van wegen RA : Hooimaatsdijk. De weg gaat over in een onverharde weg. U passeert de spoorlijn. Op de verharde weg gaat u LA. Bij de bosrand aan de rechterhand gaat u RA. U passeert een bordje van SBB : Ruinen. Het pad gaat langs de bosrand. Aan het eind linksom. De bosrand blijven volgen. Het pad gaat terug naar de start op de parkeerplaats.

Bekijk de uitgebreide routebeschrijving in het roadbook