Kerenshof, Voerenstraat 4 Caestert (Eijsden)
When we have passed the tunnel under the NS track, we see a beautiful farm on the right. It concerns Kerenshof. The living area was rebuilt in 1720 (see cornice) by order of Hendrik van Dompselaer and Cornelia Stassen. In the tympanum is the alliance coat of arms of this couple, on the right an anchor cross (Van Dompselaer), on the left two swans on a wavy crossbar (Stassen). The farm takes its name from the Kerens family who became owners in 1743.
Nowadays, the monumental farm Manege Kerenshof is located.
Bron: Van Harte Eijsden Margraten
| | Publiek | Deens • Duits • Frans • Italiaans • Nederlands • Spaans
Adres: Voerstraat 4, Eijsden, Limburg, Nederland
Statistieken
Selecteer hieronder één van de populairste activiteiten of verfijn je zoekopdracht.
Ontdek de mooiste en meest populaire routes in de buurt, zorgvuldig gebundeld in passende selecties.
Selecteer hieronder één van de populairste categorieën of laat je inspireren door onze selecties.
Ontdek de mooiste en meest populaire bezienswaardigheden in de buurt, zorgvuldig gebundeld in passende selecties.
Met RouteYou kan je eenvoudig zelf aangepaste kaarten maken. Stippel je route uit, voeg waypoints of knooppunten toe, plan bezienswaardigheden en eet- en drinkgelegenheden in en deel alles met je familie en vrienden.
Routeplanner

<iframe src="https://plugin.routeyou.com/poiviewer/free/?language=nl&params.poi.id=2326099&params.language=en" width="100%" height="600" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
© 2006-2026 RouteYou - www.routeyou.com