The mill was built in 1724 as a successor to a post mill. The mill remained in operation until 1969 and was acquired in 1971 by the then municipality of Sint Philipsland. In 1972 and 1988 the mill was restored. In the last year, the mill, which stands on top of the dike, was jacked up as a result of the raising of the dike as part of the Delta Works. The mill is owned by the municipality of Tholen.
Bron: Wikipedia.org
Auteursrechten: Creative Commons 3.0
| | Publiek | Deens • Duits • Frans • Italiaans • Nederlands • Spaans
Selecteer hieronder één van de populairste activiteiten of verfijn je zoekopdracht.
Ontdek de mooiste en meest populaire routes in de buurt, zorgvuldig gebundeld in passende selecties.
Bron: Quistnix at nl.wikipedia
Auteursrechten: Creative Commons CC BY-SA 3.0
Selecteer hieronder één van de populairste categorieën of laat je inspireren door onze selecties.
Ontdek de mooiste en meest populaire bezienswaardigheden in de buurt, zorgvuldig gebundeld in passende selecties.
Bron: Quistnix at nl.wikipedia
Auteursrechten: Creative Commons CC BY-SA 3.0
Met RouteYou kan je eenvoudig zelf aangepaste kaarten maken. Stippel je route uit, voeg waypoints of knooppunten toe, plan bezienswaardigheden en eet- en drinkgelegenheden in en deel alles met je familie en vrienden.
Routeplanner

<iframe src="https://plugin.routeyou.com/poiviewer/free/?language=nl&params.poi.id=5651495&params.language=en" width="100%" height="600" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
© 2006-2026 RouteYou - www.routeyou.com