The De Welvaart mill was built in 1864 on the orders of Joseph Aerts. It is a slender, upright corn mill.
After changing hands several times, mill servant Leo Linssen became the owner of the mill in 1929.
He implemented a large number of improvements. Linssen purchased an electrically powered grinding stone to accommodate calm wind periods.
The slender, upright corn mill. De Welvaart was built in 1864 on the orders of Joseph Aerts. Visit the mill in Horn.
Bron: Hart Van Limburg
| | Publiek | Deens • Duits • Frans • Italiaans • Nederlands • Spaans
Selecteer hieronder één van de populairste activiteiten of verfijn je zoekopdracht.
Ontdek de mooiste en meest populaire routes in de buurt, zorgvuldig gebundeld in passende selecties.
Bron: Hart van Limburg
Selecteer hieronder één van de populairste categorieën of laat je inspireren door onze selecties.
Ontdek de mooiste en meest populaire bezienswaardigheden in de buurt, zorgvuldig gebundeld in passende selecties.
Bron: Hart van Limburg
Met RouteYou kan je eenvoudig zelf aangepaste kaarten maken. Stippel je route uit, voeg waypoints of knooppunten toe, plan bezienswaardigheden en eet- en drinkgelegenheden in en deel alles met je familie en vrienden.
Routeplanner

<iframe src="https://plugin.routeyou.com/poiviewer/free/?language=nl&params.poi.id=9000889&params.language=en" width="100%" height="600" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
© 2006-2026 RouteYou - www.routeyou.com